Movie

Must see movie: Hachiko

Ik kan me herinneren dat toen ik deze film voor de eerste keer ging bekijken en ik dacht: “Ugh weer een film over een hond.” Inmiddels zijn we een paar maanden verder en is en blijft het een van de mooiste films dat ik ooit heb gezien. Hachiko is een film die je raakt, ook al ben je geen fan van honden. En het mooiste is dat het gebaseerd is op een waargebeurd verhaal. Deze film moet je echt gezien hebben! Hou wel je zakdoekjes gereed!

Hachiko is een trouwe hond die dagelijks zijn baas (Richard Gere) naar het station brengt en vervolgens weer opwacht. Maar wanneer zijn baas op een dag niet terugkomt, komt Hachiko negen jaar lang op hetzelfde tijdstip naar het station om op zijn baas te wachten.

Het is zoals ik eerder heb verteld gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Om precies te zijn is het in Japan gebeurd in het jaar 1923-1935. Tegenwoordig staat er bij het treinstation een standbeeld van Hachiko.

Bekijk hieronder de trailer:

Wat vind jij van deze film en wat is jouw lievelingsfilm?

XOXO. Kaoutar

3 thoughts on “Must see movie: Hachiko

Geef een reactie

